Okej..

Ska försöka reda upp gårdagen!
NEJ jag är INTE kär, tkr väldigt mkt personen i fråga men mer typ som en bror lr aa väldigt bra kompis helt enkelt!
Föll bara ner i gropen jag själv grävt dom senaste veckorna, saknar nisse ngt så enormt och längatr efter att bli älskad igen, längtar så mkt att jag tar vänskap, att ngn bryr sig, för kärlek. Man lär så länge man lever!
Nu ska jag iaf fortsätta som innan och hoppas att allt är okej och att det inte blir pinsam stämning mellan mig och han, hoppas han läser det här och förstår, tror han gör det.
Vill att allt ska va som innan och att vi fortfarande kan ha kul tillsammans :)
Så Förlåt, vet att jag sagt det innan och så men vill verkligen att du ska veta att jag menar det, du betyder mkt för mig och vill inte kasta bort vänskapen för ett dumt misstag från mig.
Tack för att du finns

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0