Moppe | RiG Falköping | Volvo

Men hej, om nu någon läser, haha!
Veckan spenderas för min del på volvo eftersom vi har "VISA" altså prao och för mig blev det volvo - fabrik där det är i stort sett omöjligt att inte gå vilse!
Men men, hittar typ till dom viktigaste platserna nu, min arbetsplats, matsalen, damernas omklädningsrum och min handledares kontor, antagligen tack vare pappa som visade mig :P
Men jag har ju inte gått vilse idag i alla fall! Har sedan 1 stått och kört line 3 på nav vilket för min del går ut på att lyfta ofärdiga nav upp på ett rullband med en rätt häftig lyft-grej och sen vika ihop kragar och bära ner pallar (som väger sjukt mkt!) :)
Ganska soft tycker jag allt, skulle absolut kunna ha det som sommarjobb och tjäna massa på ett slö-jobb som är lite kul i alla fall, står och kollar på industrirobotarna (tycker dom är sjukt häftiga även om jag var rädd för dom när jag var liten) och på "kalle anka-bilarna" som kör förbi (små, små truckformade bilar som kör STOOOORA släp)
Men men, den är mitt jobb i veckan :)

Sen så vill jag bara tillägga att min RiG ansökan ska skickas in snart och ligger nere nästan helt klar :)
Och så körde jag mina mopedlektioner idag oxå, gick bra så nu har jag bara teori-provet kvar :) (klarade 2 faser idag med!)

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

när bestämde du dig för att söka RiG? :o men nice!

2010-10-13 @ 08:34:59
URL: http://uforomeo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

sv på kommentarer:

1. lol, det där är inte allt :P och jag kanske är för förkyld för att åka på pernilla :'<



2. okej, men då drar vi & fotar nån dag då?



3. HAHAHHA, du får gråta/skratta som du vill :)

2010-10-13 @ 11:38:26
URL: http://uforomeo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0