Juice :3

Hihi ja fredagkväll och i strot sett ALLA festar ikväll, hade 2 att välja mellan; lugnare fest med mysiga välkända människor i Tibro eller Galet med massa okända i Jäla..? Hmm tror ganska lätt jag skulle åkt till tibro och sovit där än ut till jäla när många super skallen av sig och dessutom kostar det 20:- att gå in, nä vill hellre va med mysiga tibro-männsikor då!
Känns verkligen som att jag hör mer hemma där, knappt träffat vissa av dom men känns ändå som att dom förstår mig bättre, inte dömande bara inbjudande och 3vliga, känner fortfarande att det känns som ett andra hem och som att jag har fler nära vänner där än här.. Har bara ingenstans att "bo" numera, blir väll bara på dagarna jag är där numera isf men är ändå glad att dom finns <3
Men men, nu sitter jag iaf hemma, kollade på film med pappa förut och gjorde moppetester och nu sitter jag uppe med juice och kollar på "The Bourne Identety" redan sett den men jaja :)
Kramar på er

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0