Förvirrad

Fattar inte vad det är som händer, vet inte vad jag ska göra. Hjärtat kämpar mot hjärnan i en hård kamp just nu, kanske är det inget, kanske är det. Önskar allt vore lättare, att allt vore som förut, slippa tankarna som far i mitt huvud just nu. Varför såras man av att ngn säger att en annan är fin om man inte gillar personen mer än kompis?
Kanske borde jag lita på Rebecka, följa hennes råd och inte låta det här glida ur mitt grepp, om det inte redan gjort det. Tanken på att sluta prata med dig, försöka glömma och få tillbaka normalt läge igen känns omöjlig, känns konstigt. Trodde verkligen inte det kunde bli såhär, hänt förut, visst men nu? För två veckor sen förlora jag den jag älskar mest, älskar honom fortfarande men hjärtat verkar gå vidare.. Vet inte om det min magkänsla säger stämmer men det gör mig orolig, vad händer om det är så?

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0