27/10

Idag är jag precis 15 år och 6 månader gammal, vädigt seg dag!
Hela em i skolan va det tema självstudier, 3 timmar av snack i musiksalen, jag becka och malin. Tycker verkligen om dom 2, kan verkligen prata och tycker om att lyssna på vad dom har att säga, för det mesta :)
Finns en person som just nu tar upp ALLA mina tankar, ngn som faktiskt verkar orka med mig trots mitt tjat och mina små utbrott ibland, är verkligen glad för det.
-
Isbjörnen tyckte han skulle vara rolig förut med, började tjata om att han spelat i The Hellacopters när dom va typ okända, becka genomskådade bluffen, jag växlade mellan "Är det sant" och "Shit va coolt" men jaja, becka ägd ju ut han med sina kunskaper om bandet så..
-
Tack, tack, tack för att du inte tröttnar på mig, tack för att du finns.

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

syftar du på J eller mig? ;)

men TVÄTTBJÖRNEN blev ganska ägd jaaaaaaaaa

2010-10-27 @ 20:56:17
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0