Tröttes

orkar inte vara så aktiv med bloggen, skriver på både bdb och här men har iaf vart i Skövde med salle, mysigt!
Imorgon drar jag till Götet, härligt! Älskar staden så j*vla mkt, helt sjukt underbart varje gång jag får chansen att gå runt där, mår verkligen bra av att komma bort från vardagen i Floby..
Känns som att allt här ger mig tid att tänka, tankar som jag inte vill tänka, saker som mest gör mig förbannad och ledsen...
Längtar ngt enormt till gymnasiet och vill flytta när jag börjar nästa höst, helst till Skövde, nystart med nya vänner, ett nytt liv. Är verkligen trött på Floby, trött på Falköping. Visst är Skövde inte så långt bort och helt klart en stad jag spenderat en del tid i men vet att jag har några vänner där och längtar efter massa nya, vill slippa bli sedd som den Johanna jag vart förut, få som ser att jag inte är som jag alltid varit och ha den där stämpeln i pannan som är omöjlig att tvätta bort. Säger inte att jag inte gillar vännerna jag har här men en nystart är precis vad jag behöver, precis som hon i boken "Ett nytt liv på köpet", vill verkligen böra på nytt med nya människor som får sitt intryck av mig och inte bara ser "studet", jag är så mkt mer än hon med hjärnan. Dom skulle inte klaga om jag såg annorlunda ut eftersom det imte vore annorlunda för dom eftersom dom alltid sett mig så.
Snälla låt mig komma bort, låt mig få börja om på nytt

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0