Lussekatter & Skumtomtar

Idaaaag, inget intressant över huvud taget, som vanligt!
Har varit en hyfsat bra dag ändå, varit nästan helt överens med Rebecka, tufft!
Smsade med henne på matten, 3 meter bort satt hon om ens det, mycket intressant konversation! ;)
Gick hem från skolan idag med, ingen cykel! SHIT va kallt det va att va ute en halvtimme bara! Mina kinder var blossande röda och sved som bara den när jag kom hem, ush va kalla dom var!
Sen har jag legat framför TV:n och sovit till nyss då jag fick fika på en lussebulle och 2 skumtomtar med pappa och bror min. Jag som aldrig riktigt gillar skumtomtar förut med aja, det va ganska gott :)
En rosa och vitt väldigt mjuk gubbe som smaka väldigt bra för en tjej i behov av socker

Nu sitter jag då här, funderar på några avsnitt Veronica Mars sen vet jag inte, orkar inte sälja kakorna idag heller, fryser.
Pussar

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

lol, random på matten :D::D:D:D::DD

2010-11-30 @ 20:08:59
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0