Jag som liten

Hihi suttit och läst i min bebisbok och fått läsa en hel del kul :)
Bara för att jag är lite speciell då så va inte mitt första ord "mamma" utan "titta!" ;)
Sen läste jag även om vilka kompisar jag hade, Matilda och Malin stod det och jag vet verkligen inte vilka det är :S
Läste i brorsans bok med och han va kompis med iaf en jag kommer ihåg, en kille som heter Albin som tyvärr flyttade när vi va små sen hade han tydligen en kompis som hette Alice som jag inte har något minne av :o
Oh juste hans favoritleksak, Tv-dosan x)
Dog av skratt när jag läste det asså xD
Men men, alltid mysigt med gamla bilder och så, hittade även kort från pappas skolavslutning i 9an och lite bilder på mamma med. Hittade även en text om hur dom träffades, kul att läsa då jag inte vetat det :)
Nej nu ska jag försöka hitta på något skojsigt ;)
PUSSAR

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0