Halloj

Musik, så mkt nostalgi det finns i vissa låtar!
Är man som jag född på 90-talet borde man minnas "Tjabba, Tjena, Hallå" och program som "småstjärnorna" och självklart då "Nicke & Nilla" och innan det "Nicke & Mojje" :)
Jag har ju då som så många andra varit insnöad på Pokémon och Diggimon och får ett leende på läpparna bara av att tänka på allt det där man gjorde när man var liten!
Just nu har jag hamnat i någon sorts period när jag vill minnas allt det där gamla, hur bra allt var när dom största problemen man hade var när man snubblade och skrapade ett knä eller man inte fick leka med det man ville på dagis! Haha åh vad jag saknar den tiden, förstår att förldrar alltid säger att tiden går fort och barnen växer upp så fort för det gör man!
När jag var ung...

Nä nu ska jag försöka bete mig som en 15-åring igen (hur det nu ska gå till, haha)! Haha jaja ha det bäst!
Pussar

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0