Fritidsgården

Sitter då på f-gården med massa skumt folk, vart ute och sprungit genom i stort sett hela Floby och till slut hamna vi här. Spelas enormt kass musik enligt mig och alla är typ galna, visst gillar att umgås med dom här polarna med men just nu saknar jag andra människor ngt enormt. Önskar jag var ngn helt annan stans, att allt inte va som det faktiskt är nu, önskar tillbaka tiden 4 månader, till då allt var bra, bäst till och med.
Saknar allt som var, saknar alla människor jag träffade då, önskar sommaren tbx.
Satt och kollade bilder från Melwin's place precis i början på sommarlovet, så himla mysigt!
Aja nu är allt som det är iaf, längtar till jullovet, hoppas att det blir bra då, att jag hinner träffa massa människor jag saknar, vill helst träffa dom innan...
Kram på er!

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0