Att skriva

En lite idé dök upp i mitt annars ganska tomma huvud, skrev ihop en liten novell förut :)
Jag får ganska ofta idéer som det inte blir något av men jag skrev i alla fall en liten novell den här gången, blev väll ganska okej antar jag :P
Smakprov:

Plockar upp mobilen och ser på bakgrunden och känner hur jag rodnar. Fattar inte varför jag bytt tillbaka, jag vet ju inte vad som blir av idag. Tjejen bredvid fnittrar till och jag tittar förnärmat på henne, har hon iakttagit mig? Nej, jag ser hon trycker en mobiltelefon mot örat, en iPhone, bortskämda unge. Sen skäms jag lite, min mobil är inte heller dålig precis, även om det inte är någon iPhone.  Jag hör henne fortsätta prata och vänder blicken ut genom rutan igen.  Mobilen piper till i fickan och jag plockar ivrigt men med darriga händer upp den, kanske, kanske är det från dig.

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0