Tidigt!

Är lite läskigt det där hur man vaknar till lite gran, vilken tid det än är på dygnet för att det 5 sekunder senare ska trilla in ett sms... Ja, det har hänt ett antal ggr, även nu imorse när jag vakna. Imorse vakna jag till "Kåt-VM-smset" hum väldigt kul tänkte jag och klickade upp alla dessa nummer med olika alternativ och skickade iväg några rimliga såsom "väldigt snäll" "söt" osv, fick lite intressant tbx, enigt dom som svarade har jag snygg rumpa och min mage är "grr" undra om alla verkligen vet va dom svarar x)
Haha aja nu ska jag väll kanske försöka somna om...
Godnatt sötnosar ;*

Feedbacks ;)
Postat av: Rebecka

wtf.

och lite gran. mhm det är ju jul osv.

2010-12-05 @ 12:38:52
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0