suck

Aldrig blir det som förr, mitt liv är verkligen som en berg-och-dalbana just nu, och jag gillar inte sånna!
Jag är mer för snurrigt, så där att bli yr och knäsvag vilket jag inte blir av berg-och-dalbanor, av dem får jag bra panik-attacker. Finns det ingen som kan lugna min framfart och göra mig yr och knäsvag sådär som jag vill ha mitt liv, inte hastigt framrusande i ständiga toppar och sedan ner i djupa mörka dalar där man tror man ska bli fast och inte orka upp för den långa backen till toppen igen. Mitt liv ser ut som aktiemarknaden (oj va min So-lärare skulle va stolt över den jämförelsen) men jag vill inte satsa i aktier, jag vill ha lugn och lite mindre hastiga upp och nedgångar, jag vill ha långa mjuka backar så jag slipper paniken.
Please come on and save me, take me back to a life woth livin'

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0