Sömnproblem

Kan verkligen inte sova, så mycket att tänka på. Finns folk jag vill prata med, lösa saker. Sen finns det dom jag önskar att jag möter i framtiden, om en sådär 5-10 år vore fint. Då skulle gammalt groll vara glömt och man skulle vara vänner igen. Jag hoppas verkligen det, jag hoppas att framtiden blir som jag vill, vill först och främst att 2011 fylls av kärlek likt 2010 bara det att det inte tar slut framåt hösten, jag mår alltid kass på hösten. Alltid i kalla regniga oktober-november mitt hjärta krossas och jag ligger blödande efter ett fall ingen brydde sig om. Jag vill att ***** ska vara min vän, stå mig nära och vara sådär himla fin han varit stundtals...
Vill ha tbx allt fint som funnits i år, behöver mina vänner mer än någonsin just nu.
Vill träffa Lina, hon förstår, saknar Ida enormt mycket med...
Längtar efter mellandagarna och träffa folk, se Rebeckas reaktion på julklappen, träffa ***** och äntligen få den där mysiga efterlängtade kramen jag vet han bär på.
Mest av allt vill jag slippa hårda ord, svek och att få mitt hjärta krossat, igen.
Jag hoppas på nyår, hoppas jag kan göra det jag vill då och att allt blir perfekt, skulle göra mig glad. Få börja 2011 på ett bra sätt, med människor man älskar. Vill få sova i hans närhet, känna hans varma hud mot min. Bara vara och må perfekt, känna kärlek igen. Känslan jag inte känt på många månader, känslan som verkade försvinna i takt med sommarens värme.

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

och du är inte kär i ***** nej nej ;)

2010-12-23 @ 10:01:12
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0