Skövde

Tjenamors! Dagen idag började halv 9 då man gick upp och fixade sig och drog med tåg till Skövde med Rebecka, mycket trevligt vill jag lova! :)
Drog runt på stan och letade julklapp till hennes pojkvän, luktade på massa parfymer som alla verkade lukta julgran! Runt ett eller nått kom en kompis till Rebecka, Emelie (stavning?) rätt rolig tjej ;)
Hon förklarade att man skulle lukta på kaffebönorna som stod i butikerna mellan man luktade på olika parfymer bara för att rensa nästan typ, hehe rätt smarta vi är ;)
Sen tog vi bussen ut till Elins Esplanad och gick där en stund, gjorde lite roliga jämförelser med folk och tuggumin, satt på donk1 och hade allmänt trevligt :D
Sen drog vi hem till Fkp och jag och Rebecka drog in på den lilla butiken som säljer parfym här och hittade en parfym som verkade bra, fick ju hjälp och helt plötsligt luktade parfymerna olika! En del hade vi ju luktat på tidigare men nu luktade dom bättre! Wooooow! ;) Blev en rätt bra från puma, hehe förpackningen va ju fin och sådär, jag vet ju vad jag tycker dom liknar... (a)
Sen fick jag ruscha upp till bowlingen och bowla med morbror, mormor, morfar och familjen, kan ju säga att jag va rätt grym första serien ;)
Nu blir det tacos och chilla en stund, kanske slänger på en film sen eller nått :)
Pussar ;*

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0