Retsticka

Japp, jag är en (a) Och retas någon ger jag igen, va visst någon som fick känna på det igår, hoppas du inte dödar mig nu x) Haha ganska kul ändå :)
"Jag gillar dig, mer än du tror" - Jaa han gick på det ganska grovt, blev rätt sur sen med (a)


Idag har jag vart uppe på julmarknaden då, först fick man spela herde på julkrubban, gick väll bra tycker jag allt :)
Sen har jag stått ute i snön och hållit dom sällskap som sålt kakor åt klassen, lyssnade även på GRYMMA The Crestliners som då går i min paralellklass, sök på youtube och njut ;)
Nu ska jag suga på mina polkagrisar och lyssna härlig musik,
Pussar

Feedbacks ;)
Postat av: rebecka

SKREV DU DET TILL Jo????????? OMG DU ÄR DUM PÅ RIKTIGT ):

2010-12-05 @ 21:02:33
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0