Nyduschad

Här sitter jag alldeles väldoftande och nyduschad efter ett ganska bra träningspass :)
Kom hem och mamma fick för sig att jag skulle testa lite nya grejer hon köpt, först någon peeling för händerna som gjorde underverk, mina händer har aldrig varit mjukare! :) Sen blev det dusch och skrubba med en ny tvål som luktade nom nom och samtidigt låta balsamet ligga i lite längre så mitt hår är väldigt mjukt det med ;)
Sen bodylotion som luktade samma som tvålen och nu mår jag prima och sprider en doft av jordgubbar och rabarber runt om mig, mysigt ^^
Imorgon blir det ju då som sagt en sväng till Tibro efter skolan, ska bli helt underbart kul :)
Träffa Linnéa, Jocke, Simon och eventuellt blomman alias Jesper Blomgren ;)
Saknar dom verkligen massa, inte träffat dom sen September, Linnéa har jag ju träffat men inte dom andra och Blomgren har jag inte träffat sen i somras, en sjukt varm dag så vi käkde glass, sen blev det åskväder oxå x)
Haha vad jag minns onödiga saker, minns första och enda gången jag var hos Simon med, tror till och med jag vet datum (a) Haha måste börja komma ihåg viktigare saker snart ;)
Natti ;*

Feedbacks ;)
Postat av: blommprickigt

sv: Ja, precis! Inte gjort så mycket än, varit i skolan och sitter nu och tar det lugnt framför en film. Vad händer i helgen? :)

2010-12-10 @ 12:55:41
URL: http://blommprickigt.blogg.se/

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0