åh ._.

Jag står på samma punkt som för nästan exakt ett år sedan, famlande i någon mellanvärld.
Står mitt emellan lycka och sorg och vet ingenting längre, glömt vem jag är, vad jag gör här och varför jag lever.
Glömt vad jag älskar och vad jag vill med livet. Mitt liv gick rakt uppåt halva förra året sen blev det en rak linje och allt gick i samma spår, nu har jag gjort en snabb dykning igen, eller ja det har pågått i månader. Trodde att aööt skulle bli bra nu, att jag aldrig skulle behöva återvända till det jag hade för 13 månader sedan, dock är det nog värre nu. Ska försöka gräva mig ur gropen jag lyckats falla i, än en gång och nu är den djupare än den någonsin varit.
There is no time for us, there is no time for us, oh the world won't understand, it's left no time for us.


Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0