Sprudlande glad!

Haha, här sitter jag och mår helt underbart, kom ju iväg sen som tur var och hade hur 3vligt som helst. Så underbart att träffa alla och prata och skratta! Kollade på Halloween och sen John Tucker must die, sett båda innan (insåg att jag sett john tucker... efter halva filmen xd) men d va mysigt, alla utom jag olle och jp skrek under halloween, vi tre hade sett den och brukar dessutom inte jaga upp oss. Lixom jag och jp satt och skrattade, inte så sjysst men aja, haha skrämde några av dom andra efter filmen, älskar att skrämmas, det är faktiskt (hur sjukt det än låter) kul att se folks miner och sen blir dom kanske lite sura men jag är en retsticka, jag vet det!
Att vara med flobytjejerna är så annorlunda mot att va med rebecka och alla nya vänner, med olivia och salle och alla har jag ju massa minnen och vi kännr varandra utan och innan.
Aja, inget emo-inlägg idag för idag är jag en mega-glad tjej (för övrigt iförd ett rosa nattlinne för tillfället) som inte har några problem alls, gårdagens problem är lösta, ibland lönar det sig att våga ta språnget ut i det okända och tillåta sig att falla handlöst, oftast finns någon där och fångar dig!
Kvällens outfit
|
V
[Klicka på bilden för förstoring]

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0