Jag går på tabletter...

haha fast nä...eller jo, flourtabletter ;)
Va hos tandläkaren i början av sommarlovet (första dan på sommarlovet) och jag som aldrig haft hål i tänderna hade risk för hål på 2 ställen! Hon tyckte jag skulle börja skölja med flour och sånt där men när jag kom hem och skulle skölja, fy f*n (ursäkta språket) men ush, luktade och smakde kemikalier hela skiten, luktade nästan lite som målarfärg, aldrig att jag kunde skölja 2 ggr om daen med den skiten! Nä så det blev så att mamma kom på att jag kunde ta flourtabletter istället så nu är det minst 3 tabletter om dagen, tur att dom smakar gott! Jag vill ju helst slippa att laga tänder, är verkligen skräckslagen av tanken eftersom jag aldirg råkat ut för något som krävt att ta bedövning och sånt där, ush nej!
Aja så folk som ser mig nu kommer väll tro att jag knarkar eller nått för blir att ta med en liten pillerburk till skolan och ta en tablett efter lunch och så! Haha..

Feedbacks ;)

Snacka på:

Namn:
Kom ihåg??

E-mail: (syns inte)

URL/Blogg?:

Skriv i rutan ;)

Trackback
RSS 2.0